Festools kundeservice har naturligvis like høy kvalitet som maskinene og verktøyene. GARANTI all-inclusive fra Festool sørger for hjelp når noe mangler*. Reservedeler, slitedeler, ved reparasjoner eller reklamasjoner. Verksteder trenger nemlig mer enn verktøy.
* Registrer Festool-maskinen for GARANTI all-inclusive på nettet innen 30 dager etter kjøpet, og godta servicevilkårene. Du finner mer informasjon om servicevilkårene og begrensningene på www.festool.com/Garanti
Registrer deg og Festool-maskinen din her innen 30 dager etter kjøpet: www.festool.com/Garanti
** Fri reparasjon gjelder ikke skader på forbruksmateriale og tilbehør, feil bruk, skade som oppstår som følge av at det er ikke er brukt originaltilbehør eller originalreservedeler, eller hvis maskinen er tatt fra hverandre eller har blitt utsatt for unormalt kraftig slitasje.
3M og Festool Automotive Systems har inngått et globalt strategisk samarbeid som kommer reparatører av kollisjonsskader til gode. 3Ms førsteklasses innovasjoner innen slipemateriell, inkludert 3M™ Cubitron™ II slipemateriell, er nå tilgjengelig i kombinasjon med anerkjente Festool Automotive Systems verktøy til forbehandling av overflater, inkludert pneumatiske og elektriske pussemaskiner, poleringsmaskiner og bakplater, støvsugere og arbeidsstasjoner til forbehandling av overflater, støvavsug og Garanti.