bilde av 3M-nett

Bli kjent med SERVICE all-inclusive

Festools kundeservice har naturligvis like høy kvalitet som maskinene og verktøyene. SERVICE all-inclusive fra Festool sørger for hjelp når noe mangler*. Reservedeler, slitedeler, ved reparasjoner eller reklamasjoner. Verksteder trenger nemlig mer enn verktøy.

* Registrer Festool-maskinen for SERVICE all-inclusive på nettet innen 30 dager etter kjøpet, og godta servicevilkårene. Du finner mer informasjon om servicevilkårene og begrensningene på www.festool.com/service

Register maskinen for Festool SERVICE all-inclusive
  • Mye mer enn vanlig service.

    Mye mer enn vanlig service.

    Registrer deg og Festool-maskinen din her innen 30 dager etter kjøpet: www.festool.com/service


    • 36 måneders kostnadsfrie reparasjoner**
    • 10 års tilgjengelighet på reservedeler

     

    ** Fri reparasjon gjelder ikke skader på forbruksmateriale og tilbehør, feil bruk, skade som oppstår som følge av at det er ikke er brukt originaltilbehør eller originalreservedeler, eller hvis maskinen er tatt fra hverandre eller har blitt utsatt for unormalt kraftig slitasje.


  • Powered by Festool Automotive Systems logo

    Et komplett auto-slipesystem

    3M og Festool Automotive Systems har inngått et globalt strategisk samarbeid som kommer reparatører av kollisjonsskader til gode. 3Ms førsteklasses innovasjoner innen slipemateriell, inkludert 3M™ Cubitron™ II slipemateriell, er nå tilgjengelig i kombinasjon med anerkjente Festool Automotive Systems verktøy til forbehandling av overflater, inkludert pneumatiske og elektriske pussemaskiner, poleringsmaskiner og bakplater, støvsugere og arbeidsstasjoner til forbehandling av overflater, støvavsug og service.

    FINN UT MER OM FESTOOL

    BESØK 3MCOLLISION.COM

ANDRE 3M-WEBSITES
bCom
Følg oss
Bytt lokalisering
Norge - norsk