1. Use visual lists for picture perfect productivity
webLoaded = "false" Loadclientside=No
Se både skogen og trærne med et tidslinjediagram
webLoaded = "false" Loadclientside=No

Organiser prosjektene dine med et tidslinjediagram

Hold oversikt over mange oppgaver med en tidslinje


webLoaded = "false"

  • Noen ganger er prosjekter ganske enkelt for store til å kunne håndteres med en gjøremålsliste. Når du har mange eller overlappende oppgaver, kan et tidslinjediagram gjøre det enklere å se både hva som må gjøres først, og tidsfristene.

    På skolen brukte du sikkert tidslinjer for å pugge viktige historiske datoer. Men det betyr ikke at de bare er nyttige på klasserommet. I jobbsammenheng er tidslinjer et effektivt verktøy for å holde et team eller en avdeling på samme side. Tidsplaner kan også fungere godt for å følge prosjekter der mange oppgaver henger sammen og må gjøres i en viss rekkefølge.


  • God organisering

    Her er tre enkle trinn for å utarbeide en tidslinje for et prosjekt:
     

    1. Lag en kalender i form av et rutenett, og skriv inn viktige milepæler på bestemte datoer. Både Post-it® Super Sticky tusjtavle og Post-it® flippoverblokk kan brukes til dette formålet.
    2. Skriv ned alle oppgavene som må fullføres for å nå hver milepæl, på separate Post-it® Super Sticky Notes, 76 mm x 76 mm eller Post-it® Super Sticky Notes, 101 mm x 101 mm.
    3. Fest lappene med hver oppgave på mellomliggende kalenderdager i prioritert rekkefølge, ettersom lappene enkelt kan fjernes og brukes på nytt.

    Tidslinjer gir deg en enkel visuell statusrapport for prosjektet ditt, og gjør at du kan holde det oppdatert til enhver tid. Du kommer til å håndtere prosjekter mer effektivt enn noensinne, og aldri gå glipp av viktige detaljer.

  • Andre fordeler med tidslinjer

    Tidslinjer er ikke bare et godt verktøy for å holde oversikt over prosjekter. De kan også:
     

    • hjelpe deg med å se både de kortsiktige og de langsiktige sidene av et prosjekt, slik at du kan jobbe mot stadig større mål.
    • gi deg en realistisk kontekst rundt oppgavene, slik at planleggingen og samarbeidet blir enklere.
    • bidra til at du enklere finner hull eller feil i oppgaveprioriteringen – for eksempel hvis du har planlagt en shoppingtur etter et selskap du trenger nye klær til.

    Når du skriver ned målene dine og retter fokuset mot dem, er sjansene mye større for at du faktisk oppnår det du vil. Skriv ned oppgavene på en tidslinje, så blir du ferdig fortere enn du kan si "Tiden er ute!"


TAGGER:
    samarbeid tusjtavle flippoverblokk listelaging organisering produktivitet prosjektstyring super_sticky_notes gjøremålsliste
    webLoaded = "false" Loadclientside=No
    ØNSKER DU FLERE TIPS & IDEER?

    Hold meg oppdatert på tilbud og mer fra Post-it® Brand!


    ANDRE 3M-WEBSITES
    HER KJØPER DU
    Følg Post-it® Brand:
    3M, Post-it® og fargen Canary Yellow™ er varemerker for 3M.
    Bytt lokalisering
    Norge - norsk