Vanlige spørsmål

Vanlige spørsmål

  • 1. Hvordan kan jeg kontakte min lokale 3M-representant?
    Hvis du ikke har kontaktopplysningene for din lokale 3M-representant, kan du ringe vår kundeservice på telefonnummer 06384, så kan de hjelpe deg.
  • Vi tilbyr et bredt utvalg produkter og opplæring. Kontakt din lokale 3M-representant eller vår kundeservice på telefonnummer 06384 hvis du vil vite mer. Informasjon om vår nettbaserte opplæringstilbud finner du på 3M Health Care Academys nettsted på www.3mlearning.co.uk – en opplæringsressurs for helsepersonell som ønsker å holde seg oppdatert faglig og karrieremessig.
  • Send oss en melding via kontaktskjemaet, vi forsøker å svare på alle e-postmeldinger innen 48 timer. Hvis du heller vil snakke med noen, kan du kontakte din lokale 3M-representant eller ringe vår kundeservice på telefonnummer 06384.
  • Mange av helseproduktene våre er bare til profesjonelt bruk. Et lite utvalg av våre produkter kan man kjøpe hos bandagist eller på apotek.
  • Vi har et bibliotek med sikkerhetsdatablad. Disse kan du laste ned fra www.3m.co.uk/3M/en_GB/company-uk/SDS-search/
  • Hvert år vurderer 3M tusenvis av ideer, inkludert mange som kommer fra personer utenfor vår egen organisasjonen, både til forbedring av eksisterende produkter og nye produktideer. Gå til nettsiden vår for innsending av nye ideer, på http://solutions.3m.com/wps/portal/3M/en_US/Submit/YourIdea

    Vær gjør oppmerksom på at vi av juridiske og praktiske grunner bare kan ta i mot og vurdere en ny idé dersom den er beskyttet gjennom en godkjent patent og sendt til oss slik det er beskrevet på nettstedet.

  • Du kan finne ut om et produkt inneholder lateks, ved å se på bruksanvisningen som følger med i den ytre emballasjen, eller ved å kontakte vår kundeservice på tlf. 06384.
  • 3M kan dessverre ikke tilby kjøpsinsentiver eller reklamegaver. 3M Norge er medlem av Medtek Norge, bransjeorganisasjonen for helse-og velferdsteknologi, og vi har en samhandlingsavtale med helseforetakene i Norge. Denne avtalen fremmer god forretningspraksis. Hovedmålet med avtalene er å bidra til at all samhandling mellom ansatte i helseforetakene, hos leverandørene til helsesektoren generelt, i legemiddelindustrien og hos øvrige leverandører til helsesektoren skjer på en faglig og etisk korrekt måte. Utstyrsleverandører gis, gjennom avtalen, adgang til å gi serviceinformasjon og opplæring om daglig drift / håndtering og service av medisinsk utstyr og materiell, samt mulighet til utprøving og testing av utstyr. Dette kan avtales gjennom servicekontrakter eller i forbindelse med leveransekontrakter. Disse retningslinjene setter også strenge grenser for hvordan medlemmer kan samhandle med helsepersonell. 3M kan derfor ikke godkjenne slike forespørsler.

ANDRE 3M-WEBSITES
bCom
Følg oss
Bytt lokalisering
Norge - norsk